pátek 23. května 2014

HIIT Workout

Tak jsem se zatím pořád trápila hodinovým kardio, abych spálila požadované množství kalorií, dokud jsem dnes nevyzkoušela HIIT neboli High Intensity Interval Training. Deset kilometrů na páse pro mě bylo ubíjející, protože mě kvůli špatně posazeným kolenům hrozně bolí nohy z běhání, ale když se chcete zbavit kalorií, tak prostě děláte, co můžete.

Na Youtube najdete plno videí s HIIT v reálném čase, takže si stačí vybrat. Prvním HIIT, které jsem si zařadila do workoutu, bylo od FitnessBlender.com. Celým názvem At Home HIIT Workout Program for Fat Loss trvá 20 minut a slibuje spálení okolo 1060 kJ na mou váhu, což znamená asi 254 kcal. Tahle hodnota je celkem srovnatelná s tím, co spálím na páse za 30 minut. Dalo mi to hoooodně zabrat, ale pocit po samozřejmě ničím nepřebiješ! Veškeré informace k tomuto cvičení najdete v angličtině na oficiálních stránkách fitnessblender, konkrétně ZDE. A nebo můžete začít ihned spalovat pomocí následujícího videa :)


Pokud jste se ještě s HIIT nesetkali a rádi byste se dozvěděli více, vydržte, brzy doplním článek o obecné informace týkající se tohoto cvičení :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za přidání komentáře. Na všechny dotazy ráda odpovím. :)